اخبار

۸ هزار خودرو در استان زنجان اعمال قانون شدند

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از ۱۵ فروردین ماه سال جاری تاکنون هشت هزار خودرو در استان زنجان که محدودیت‌های تردد در شبانه را رعایت نکردند، اعمال قانون شدند.

سرهنگ مرتضی عباسی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد کرونای زنجان با بیان اینکه محدودیت‌های تردد در استان زنجان به خوبی اجرا می‌شود، گفت: از ۱۵ فروردین ماه سال جاری تاکنون بیش از هشت هزار خودرو که محدودیت‌های تردد در شبانه را رعایت نکردند اعمال قانون شدند.

وی اظهار کرد: روزانه ۸۰۰ خودرو در استان اعمال قانون شده و به میزان ۲۰۰ هزار تومان هم جریمه شدند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده‌ی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه از ۱۵ فروردین ماه سال جاری تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ خودرو غیر بومی به شهرهای خود عودت داده شدند، گفت: روزانه ۱۵ خودرو غیر بومی که پلاک خودرو خود را مخدوش می‌کردند اعمال قانون شده و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

عباسی با بیان اینکه پلیس از تمام توان خود برای کنترل تردد مردم در جاده‌های استان حضور فعال دارد، ابراز داشت: تنها هدف پلیس از اجرای محدودیت‌های تردد رفع و ریشه کنی بیماری کرونا است.

وی با بیان اینکه در تمام جاده‌ای استان ۳۸ دوربین ترددهای برون شهری را ثبت می‌کنند، افزود: رانندگانی که محدودیت‌های تردد را رعایت نکنند تخلف آنلاین به گوشی موبایل ارسال می‌شود و از مردم درخواست می‌شود تا ریشه کنی کرونا از سفرهای غیر ضروری خود داری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا