۱۴۱، مرکز مدیریت راه‌های کشوراخبارگزارشاتوضعیت‌ راه‌های کشور

پیش بینی وضعيت تردد – 10 تا 17 خرداد 1402

پیش بینی تردد تعطیلات خرداد

پیش بینی وضعيت ترافيك جاده‌اي – 10 تا 17 خرداد

براساس پیش‌بینی مرکز مدیریت راه های کشور، با استفاده از سامانه‌های هوشمند حملل ونقل و مدل‌های پیش بینی، برای بازه زمانی چهارشنبه ۱۰ تا سه شنبه ۱7 خرداد به صورت متوسط 2 میلیون و 60 هزار وسیله‌نقلیه تردد بین استانی پیش‌بینی شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۲ درصد افزایش مشاهده گردد.

پیش بینی تردد نیمه خرداد 1402 پیش بینی تردد نیمه خرداد 1402

پیش بینی تردد نیمه خرداد 1402 -1

بر اساس این گزارش بیشترین تردد در تعطیلات نیمه خرداد در روزهای چهارشنبه 10 خرداد و پنج‌شنبه 11 خرداد در سفرهای رفت و در روز دوشنبه 15 خرداد در مسیر برگشت خواهد بود و استان‌های مازندران، گیلان، فارس، اصفهان، اردبیل و خراسان رضوی در صدر استان‌های جاذب سفر هستند.
این گزارش حاکی است بیشینه تخلیه از استان تهران با ۶۲۰ هزار وسیله نقلیه پیش‌بینی می‌شود و ۲۱۰ هزار وسیله نقلیه در استان مازندران و ۱۷۶ هزار وسیله نقلیه در استان گیلان انباشت پیش بینی خواهد بود.

پیش‌بینی انباشت و تخلیه تهران و البرز

پیش‌بینی انباشت و تخلیه تهران و البرز
گزارش مرکز مدیریت راههای کشور در خصوص محورهای با حجم تردد بالا و احتمال ترافیک سنگین و نیمه سنگین می‌افزاید:روزهای چهارشنبه 10خرداد (بعد از ظهر) و پنج‌شنبه 11 خرداد (از ساعت 7 صبح تا عصر) و جمعه 12 خرداد (از ساعت 7 صبح تا عصر) محدوده شهرستانک تا نساء، هزارچم و مرزن آباد ترافیک سنگین و راه‌بندان محور چالوس – کرج و روزهای یکشنبه 14 خرداد (از ظهر تا ساعات ابتدایی شب) و دوشنبه 15 خرداد (از بعد از ظهر تا انتهای روز) محدوده مرزن آباد، پل زنگوله و گچسر ترافیک سنگین و راه‌بندان، ترافیک سنگین و راه بندان محور چالوس کرج پیش بینی می شود.

همچنین در محور هراز در مسیر رودهن- آمل روزهای چهارشنبه 10 خرداد (بعد از ظهر) و پنج‌شنبه 11 خرداد (از ساعت 7 صبح تا عصر) و
جمعه 12 خرداد (از ساعت 7 صبح تا ظهر) محدوده‌های پلور، آب اسک و بایجان ترافیک سنگین و راه بندان و در مسیر آمل- رودهن روزهای یکشنبه 14 خرداد (از ظهر تا ساعات ابتدایی شب) و دوشنبه 15 خرداد (از بعد از ظهر تا انتهای روز) محدوده‌های پارک جنگلی ترافیک سنگین و راه بندان حاکم خواهد بود.

این گزارش حاکی است محور تهران رودهن در روزهای چهارشنبه 10 خرداد (بعد از ظهر) و پنج‌شنبه 11 خرداد (از صبح تا عصر) محدوده ابتدای آزادراه تهران –پردیس، جاجرود، بومهن و رودهن ترافیک سنگین و راه بندان نیمه سنگین و در مسیر رودهن – تهران روزهای یکشنبه 14 خرداد (بعد از ظهر) و دوشنبه 15 خرداد (از بعد از ظهر تا انتهای روز) محدوده رودهن، بومهن و جاجرود سنگین و راه بندان پیش بینی شده است.

شایان ذکر است در مسیر آزادراه رشت_ قزوین در روزهای چهارشنبه 10 خرداد (بعد از ظهر) و پنج‌شنبه 11 خرداد (از صبح تا عصر) محدوده رودبار و منجیل ترافیک سنگین و راه بندان خواهد بود، در مسیر آزادراه قزوین – رشت نیز روزهای یکشنبه 14 خرداد (بعد از ظهر) و دوشنبه 15 خرداد (از بعد از ظهر تا انتهای روز) محدوده عوارضی و رودبار سنگین و نیمه سنگین خواهد بود.

 

بازنشر این مطلب، ضمن درج منبع (۱۴۱، مركز مدیریت راه های کشور) بلامانع است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا